BESTÄLLNING OCH LEVERANS

KAN JAG ÄNDRA MIN BESTÄLLNING?

När en beställning väl har lagts kan vi inte ändra de beställda produkterna eller antalet.

I sådana fall föreslår vi att du kontaktar oss för att annullera den felaktiga beställningen.

 Därefter kan du om du önskar lägga en ny beställning på vår webbplats, med de korrekta produkterna.

 

KAN JAG AVBRYTA MIN BESTÄLLNING?

Vänligen kontakta oss omgående om du vill avbryta din beställning. 

Om vi inte direkt kan annullera din order, vanligtvis för att den redan har blivit packad eller skickad från vårt lager, går det givetvis bra att skicka tillbaka din beställning till oss. Ifall din beställning levereras till ett ombud, kan du be ombudet att returnera sändningen till oss.

Först när paketet har återvänt till vårt lager kommer vi att kunna göra en återbetalning.

 

HUR SPÅRAR JAG MIN BESTÄLLNING?

När din beställning har paketerats och skickats från vårt lager får du ett spårningsnummer via e-post. Du kan sedan spåra din leverans på Produkthyllan™ Paket levereras normalt inom 7-21 arbetsdagar.

Om du inte har tagit emot ett spårningsnummer eller ifall leverans inte har skett inom normal leveranstid (7-21 arbetsdagar efter leveransbekräftelse), vänligen kontakta oss omgående, så hjälper vi dig. 

 

VAD KOSTAR FRAKTEN?

Vi har just nu fri frakt på alla beställningar oavsett ordervärde!'

JAG HAR INTE FÅTT NÅGON BESTÄLLNINGSBEKRÄFTELSE VIA E-POST?

När en beställning har lagts, kontrollerats och godkänts kommer du att få en automatisk beställningsbekräftelse via e-post.

Om du inte har fått en beställningsbekräftelse till din e-post, rekommenderar vi att du kontaktar oss så att vi kan undersöka detta. Det kan vara så att din beställning misslyckades.

Det är också möjligt att e-postadressen du lämnade var felaktig.

 

RETUR

VAD GÄLLER VID RETUR?

Alla produkter som köps direkt från vår webbplats kan returneras inom 14 dagar från att objektet har erhållits.

Produkten måste vara oanvänd och fortfarande i samma nyskick som när den mottogs. Produkten måste även ligga i sin originalförpackning, med intakta skyddande klistermärken och etiketter.

Vänligen kontakta oss på innan ni returnera varor till oss!

HAR NI FÅTT MIN RETUR?

När returpaketet har tagits emot på vårt lager bearbetas och inspekteras det innan vi godkänner eller avslår din retur. Vi kontaktar dig via email när vi har slutfört din retur.

Vi uppskattar din förståelse att detta kan ta flera arbetsdagar, även om vi arbetar så snabbt som möjligt. 

Vänligen observera att Produkthyllan™  inte ansvarar för föremål som förloras under returfrakt i det fall du väljer att returnera din beställning på egen hand. Vi rekommenderar därför starkt att du använder dig av den retursedel och de instruktioner som vår kundtjänst förser dig med.

 

Vår Hjälp sida uppdateras kontinuerligt och ifall du inte fått svar på din fråga - tveka inte att kontakta oss på i eller via vårt kontaktformulär!